joi, 10 martie 2011

MO si F.O.C.A

Am ajuns si la ei...Sa va zic cum a inceput toata chestia asta ...poi multe persoane aveau la sts expresia ``Da mie nu mie ciuda ca-s eu suparat.mie ciuda ca sunt altii fericiti``..ma gandeam da de unde naiba au toti acelasi sts ,s-au vorbit sau?:-?...poi ma pun si intreb o persona de unde are sts si mi-a dat acest videoclip:
Dupa ce l-am vazut a inceput sa-mi placa si m-am uitat la toate episoadele:x
In aceste videoclipuri este vorba de 2 roboti care sunt prieteni:)...Pentru cei care nu cunosc acest fenomen am să citez o descriere luată de pe Youtube:„Protagoniștii sunt MO (primul robot cu burtă – ruginit pentru că bea) și F.O.C.A (fabricat original cu aluminiu):> ....Ce ziceti:>:))




Ca sa le vedeti si voi am sa le pun pe blog:) :



































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu